poniedziałek, 6 maja 2013



Wiedza

'Sekret CNBLUE który znam? Nikt inny się o nim nie dowie... Jestem pewny, że kiedy zostanie ujawniony, nawet zmarli wstaną z grobu (to aż tak zaskakujące). Jungshin czasem śpi z otwartymi ustami. Jungshin, przepraszam (śmiech) W dormie, Jonghyun hyung często chodzi nago. Wyglada na to, że chce pokazać swoje ciało, często bywa na siłowni. Mój sekret, mam wiele blizn.'


Wspomnienia

'Chce zapomnieć o jednym momencie z dzieciństwa, kiedy uczyłem się pływać. Byłem w 6 klasie szkoły podstawowej kiedy pierwszy raz uczyłem się nurkować. Byłem wtedy niedojrzały i nie zastanawiałem się zbytnio nad tym, co robię. Spróbowałem zanurkować, ale ktoś zdjął mi kąpielówki! Czułem się skrępowany, bo wokół mnie było wiele dziewczyn. Szukałem kąpielówek ale ich nie znalazłem. Naprawdę bardzo chciałbym o tym zapomnieć, ale nawet teraz to wspomnienie mnie prześladuje.'

Zdolności

Świetnie idą mi prawie wszystkie gry. Nawet jeśli jest jakaś nowa, dam radę ją przejść w kilka minut. Inni członkowie nigdy nie mówią, żebym z nimi zagrał. Ponieważ mogę przejść grę w krótkim czasie, nie czuję z tego satysfakcji (myśli że gra nie jest interesująca).'



Lee Jungshin przeprowadza wywiad z Kang Minhyukiem

Kocham kobiety, ..., ..., ..., ..., (Minhyuk ma uzupełnić puste miejsca)
Kobiety! Które! Widzą tylko mnie! Tylko!

Co jeśli spotkam mój ideał na ulicy?
To niemożliwe..

A jeśli jednak?
Podejdę do niej i porozmawiam.

Okej, opisz kobietę którą chciałbyś spotkać na ulicy.
Ma granatowy płaszcz, czarne dżinsowe rurki, czarny szal, niezbyt wysokie obcasy i piękne długie falowane włosy zarzucone na plecy.

Dobre strony Minhyuka?
Mam łagodną osobowość.



Jaka jest twoja ulubiona kawa i ciasto?
Americano z syropem i słodkie ziemniaczane ciasto.

Imię aktora z którym chciałbyś iść na swoją ulubioną kawę i ciasto.
Kang Dongwoon sunbaenim, który zagrał w 'Temptation of Wolves', ponieważ wygląda przystojnie, jak mężczyzna.

A jesli szedłbyś do piekarni z czterema innymi osobami, kim byłyby kolejne dwie?
Jaehyuk i Sangwook (również aktorzy)

Jeśli ciasto byłoby magiczne?
Każdy kto je zje pokocha Kang Minhyuka.

Trzy zdolności które chciałbyś mieć?
Umiejętności perkusyjne, męska twarz, bycie dobrym synem swoich rodziców.

Co robisz codziennie rano po przebudzeniu?
Sprawdzam godzinę na telefonie.

Jeśli wytwórnia kazałaby ci ogolić głowę?
Nie ma problemu!

A jeśli miałbyś zapuścić je by były tak długie jak Jungshina?
Nie ma problemu!

Zrobisz wszystko co ci każą?
Zależy kto to zrobi.

Czy kiedyś myślałeś o tym ze naprawdę dobrze wyglądasz?
Nie, nigdy.

Twój tyłek jest zbyt płaski; nie myślałeś o powiększeniu go przez ćwiczenia?
Jeśli chodzi o ćwiczenia, jestem lepszy niż ty.

A co z twoim przodem?
Nie~~

Nie chcesz wybielić swojej skóry? Jesteś za żółty.
Regularnie odwiedzam dermatologa.

Czujesz się perfekcjonistą?
Nie, nie, oczywiście że nie.

Gdzie chciałbyś teraz iść?
Tam gdzie chcę.


33-letni Kang Minhyuk jest nadal w CNBLUE?
Nic się nie zmieni; Będę występować na koncertach CNBLUE. Wśród publiczności będzie moja żona wspierająca mnie.

Jakie masz marzenie dziś wieczorem?
Mieć dużo pieniędzy!

(Dla Minhyuka oni są...)
Jungshin jest przyjacielem.
Yonghwa jest niezawodnym starszym bratem.
Jonghyun jest drugim niezawodnym starszym bratem.
CNBLUE jest wszystkim.


Aktor

'Ilekroć przypominam sobie rodzinę w dramie, jestem naprawdę szczęśliwy.'

Kim Namjoo ma prawie taki sam charakter jak postać przez nią grana, w prawdziwym życiu traktuje mnie jak młodszego brata. Dlatego zawsze gry gram czuję się jak w rodzinie. Słyszałem też że drama zyskała miano 'narodowej dramy'. Gdziekolwiek nie pójdę, ludzie mówią do mnie Cha Sekwang. Nie jestem jak on, który podrywał dziewczyny, wolałbym być jak mój szwagier, Yoo Junsang, który wie jak dobrze traktować kobiety. Przy okazji, moim ideałem jet kobieta która widzi tylko mnie. W czasie nagrywania nikt nie czuł się niezręcznie, kiedy ktoś robił błąd mówiliśmy o tym, byliśmy naprawdę blisko. Chciałbym zrównoważyć aktywność w CNBLUE i grę aktorską, jednak wolę zespół, bo to moje źródło.


Piosenkarz

'Jest wiele rzeczy których chciałbym się nauczyć.'

Jeśli nadarzy się okazja, chce uczyć się gry aktorskiej i innych rzeczy. Lubię uczyć się czegoś nowego. Chcę spróbować gry na pianinie, klarnecie i saksofonie, najbardziej na pianinie, mimo że może być trudno znów go dotknąć (długo nie grał), ale myślę że dam sobie rade. Pianino i perkusja to dwa różne instrumenty, to kolejny powód. Chcę być perkusistą, który dostosuje (muzycznie) CNBLUE. Jestem członkiem CNBLUE i nie wiemy jak zespół będzie wyglądał w przyszłości. Mimo że zawsze piszę teksty chcę skomponować piosenkę. Chciałbym poznać to uczucie, kiedy idąc ulicą usłyszę gdzieś utwór skomponowany przeze mnie (śmiech).



Źródło: The FNC Magazine
Skany: Parishin
Angielskie tłumaczenie: Tara Lee @wordpress
Polskie tłumaczenie: Paradise @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -