środa, 19 czerwca 2013


Członkowie popularnego koreańskiego zespołu CNBLUE wybrani zostali na nowych modeli globalnej marki "K-Food", będącej pod zwierzchnictwem Korea Agro-Fisheries & Food Trade Corporation. Niedawno odbyła się sesja zdjęciowa do reklamy.

Yonghwa, Jonghyun, Minhyuk oraz Jungshin w sumie nakręcili 27 reklam różnych polecanych produktów spożywczych, między innymi papryki, grzybów i żeń-szenia. Obecny na planie personel Korea Agro-Fisheries entuzjastycznie powitał zespół jako swoich reprezentantów.

Reklamy z udziałem CNBLUE są przygotowane do wyświetleń w Chinach, Hong Kongu i Wietnamie. Począwszy od drugiej połowy sierpnia emitowane będą także przez CNN, BBC, National Geographic oraz inne wiodące stacje telewizyjne. Ponadto reklamy oglądnąć będzie można również za pośrednictwem youtube czy też facebooka.

Jung Yonghwa powiedział mediom: "Koreańskie artykuły spożywcze, które mamy w zwyczaju jeść na codzień, są ostatnio w dużych ilościach eksportowane. Jeżeli w wyniku reklam częściej będzie można spotkać je na półkach zagranicznych sklepów, będę zadowolony i dumny."

Tymczasem CNBLUE kontynuują swoją światową trasę. Ostatni przystanek zaliczyli 15 czerwca w Filipinach, kolejnym celem jest koncert w Beijing w Chinach 29 czerwca.


Źródło: Sports DongaK Style
Tłumaczenie angielskie: koreaboo, Satsuki @ cnboicee
Tłumaczenie polskie: Vespergold @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -