niedziela, 9 lutego 2014

Co stało się w Meksyku? Koncert CNBLUE sprawił, że 5 tysięcy osób oszalało! Pierwszy cel trasy światowej w Ameryce Łacińskiej: Meksyk.

Witajcie. Tu Yonghwa.

Dobrze się bawicie w czasie ferii? Szczęśliwego Nowego Roku! Mam nadzieję, że będzie on wypełniony szczęściem. CNBLUE spędza ten czas na trasie światowej w Ameryce Łacińskiej. Pierwszy występ miał miejsce kilka dni temu w Meksyku. Chcemy się podzielić z wami naszą pierwszą wizytą w tym miejscu!

W zeszłym roku byliśmy w Chile na występie, ale pierwszy raz jesteśmy w Meksyku. Byliśmy bardzo poruszeni widząc wielu fanów witających nas na lotnisku!



Byliśmy zmęczeni, ponieważ zaraz po koncertach w Los Angeles i Nowym Jorku polecieliśmy do Meksyku. Mimo to, widząc na lotnisku fanów krzyczących 'CNBLUE' poczuliśmy się wzruszeni i szczęśliwi.



Jak zawsze przed koncertem mieliśmy wywiad. Robimy jego parodię~ hahaha Jungshin i ja przeprowadzamy wywiad z Minhyukiem. Co myślicie? Wyglądamy jak profesjonaliści?

 

Zdjęcie zrobione w czasie wywiadu z meksykańskimi mediami. Pozdrawiamy wszystkich: 'Hola~', 'Hola Mexico', 'Somos CNBLUE' ('Witajcie~' 'Witaj Meksyku' 'Jesteśmy CNBLUE' ~Paradise)



Czas na zdjęcia z próby. Na początek skupiony basista, Lee Jungshin!



Również skupiony perkusista Minhyuk~. Próby traktujemy poważnie, dlatego widać skupienie na ich twarzach.

 

Gitarzysta Jonghyun sprawdza dźwięki.



A ja piję wodę~. Pamiętam, jak czułem się przytłoczony i podekscytowany na myśl, że w tym miejscu zgromadzi się pięciotysięczna publiczność. Słyszeliśmy, że bilety szybko się sprzedały, więc nie mogliśmy się doczekać koncertu.



Przed Pepsi Center WTC, Meksyk, setki fanów czekają dzień przed koncertem.



Ta da! Uczyłem się hiszpańskiego, ponieważ chciałem móc bardziej porozumieć się z meksykańskimi fanami. Byłem bardzo szczęśliwy, gdy z entuzjazmem odpowiedzieli na moją piosenkę zawierającą słowa 'Mexico, te amo'.



Dzięki meksykańskiej publiczności mogłem poczuć na scenie więcej energii i pasji. Członkowie też byli zaabsorbowani muzyką, występem i okrzykami.

 

Ze światłem i wspierającymi okrzykami, gitarzysta Lee Jonghyun gra na gitarze.



Równie świetna była perkusja, perkusista Kang Minhyuk.



Oraz basista Lee Jungshin, gra i porozumiewa się z fanami. Bardzo się cieszyliśmy, że po drugiej stronie świata jest tylu fanów, którzy słuchają CNBLUE. Nigdy nie zapomnimy tego koncertu. Publiczność meksykańska była na prawdę świetna. Kochamy was i dziękujemy! 'Mexico, te amo!'

Będziemy kontynuować naszą trasę i zakończymy koncertem w San Tiago, Chile, 31 stycznia, i wrócimy do Korei.
Szczęśliwego Nowego Roku!


Napisane przez: Jung Yonghwa
Photo cr: FNC Entertainment
Źródło: CNBLUE@naver
Tłumaczenie polskie: Paradise @cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -