czwartek, 13 lutego 2014


(wywiad na temat ich filmu dokumentalnego - The Story of CNBLUE Never Stop)

-Od waszego debiutu w 2009 roku upłynęło 5 lat, i wreszcie doczekaliśmy się filmu dokumentalnego!

Jonghyun: Te lata minęły bardzo szybko, ale nie traciliśmy czasu.
Yonghwa: Dokładnie. Nasza miłość do muzyki nie zmieniła się.
Jungshin: Czuję, że dorastamy i otrzymujemy miłość od fanów. Cieszy mnie to.
Minhyuk: Też czuję, że dorastamy, choć popełniamy błędy. Od teraz będę jeszcze ciężej pracował.

-Jak się czuliście, filmowani przez cały dzień?

Jungshin: Na początku to było dziwne. Zaprzyjaźniłem się z reżyserem i było mi smutno, kiedy skończyliśmy nagrywać. (śmiech)

-Doenjang jjigae, które zrobiliście, wyglądało bardzo smacznie!

Jungshin: Mogę zapamiętać, nawet jeśli gotowałem to tylko raz. Mam do tego powołanie (dumny)
Minhyuk: Robi nam Budae jjigae, ramen i rolowane jajka. Wszystko jest smaczne.
Jonghyun: Ale.. 98% Koreańczyków umie zrobić dwa ostatnie. My po prostu tego nie gotujemy.. (śmiech)
Yonghwa: Możemy to zrobić jeśli chcemy.
Jonghyun i Minhyuk: Hmm, na prawdę?
Yonghwa: No dobrze, nie umiemy..Przepraszam. (śmiech)

-W jednej ze scen możemy zobaczyć Jonghyuna uprawiającego sztuki walki.

Wszyscy: Woooow, tak!! (podekscytowani mówią o sztukach walki)
Jonghyun: Czasem w dormie ćwiczę chwyty zapaśnicze na Jungshinie (śmiech)
Jungshin: A ja odpłacam mu się tym samym (śmiech)
Jonghyun: Jungshin ma dłuższe ręce i nogi niż ja, więc powinien być w tym dobry! Czemu nie próbujesz sztuk walki?

-Cały czas mam w głowie chwilę, kiedy Minhyuk usłyszał w mediach o waszym debiucie w Korei. Były to łzy żalu?
Minhyuk: Ehhh..zawstydziłem się. (robi się nieśmiały) Byłem wtedy młody. Myślę, że płakanie z tego powodu było dziecinne. (śmiech)
Yonghwa: Wszyscy byliśmy wtedy młodzi (pocieszająco)
Jonghyun: Kiedyś ludzie, którzy nie znali nas dobrze, mówili nam różne rzeczy, teraz już się nie denerwujemy. Jesteśmy pewni siebie, ponieważ wiele razy występowaliśmy na żywo, i nie przejmujemy się ich krytyką. (stanowczo)


Źródło: cnboice
Tłumaczenie: Satomami@cnboice via Linda@cnboice |@ketchBurning 1 & 2
Tłumaczenie polskie: Paradise @cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -