czwartek, 11 października 2012



自分自身 【JA SAM】

CNBLUE jest na swoim Nationwide Arena Tour wraz z ich pierwszym major albumem 'CODE NAME BLUE'. W tym miesiącu usłyszeliśmy od nich o nich samych. Powiedzieli mocne, prawdziwe słowa.



YONGHWA - 'Przez teksty piosenek'

Mówiąc prawdę, czasem w środku płaczę, czasem się wściekam, ale zawsze myślę o tym by być pozytywnym i uśmiechniętym. Wyrażam siebie poprzez teksty piosenek. 



JONGHYUN - 'Jeśli będę wiedział to będzie to nudne'

Próbuje spojrzeć na siebie w lustrze ale nadal nie wiem. Gdybym moje obecne życie porównał do podróży, to czeka mnie jeszcze długa droga. Gdybym wiedział, co stanie się w moim życiu, to byłoby ono nudne, więc wolę żyć chwilą.



MINHYUK - 'Ja na scenie'

Mimo że zawsze gram z tyłu zespołu, nigdy nie pomyślałem, że jestem samotny. Biorę na siebie odpowiedzialność i staram się najlepiej jak mogę. Tak wyglądam na scenie.



JUNGSHIN - 'Wciąż nie wiem'

Każdego ranka kiedy na siebie patrzę, próbuję myśleć o sobie. [Jak dziś powinienem spędzić dzień? Jak jutro?] Myślę o tym na różne sposoby ale wciąż nie wiem.



Źródło: PATI-PATI Magazine Nov 2012 Edition
Skany i tłumaczenie: cnbluefanfun
Tłumaczenie polskie: Paradise @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -