sobota, 6 października 2012




P: Słyszałem, że zwykłeś bać się kamer. Jak sprawa ma się teraz?
Wciąż mnie przerażają. Czuję się dobrze, gdy robimy zdjęcia do dramy, ale i tak jestem ostrożny przed tą przenośną kamerą. Moje serce bije szybko przed nagrywaniem i wszystkim pozwalam to odczuć.
P: Czy w czasie sesji zdjęciowej jest jakaś poza albo wyraz twarzy który szczególnie lubisz? Jest jakaś poza, w której wyglądasz najlepiej?
Nie ma jakiejś szczególnej pozy ani ustawienia. Jednakże, lubię jedną, gdy unoszę brew.
P: Na dzisiejszej sesji wiele razy się przebierałeś. Czy jest jakieś ubranie, które ci się podoba, albo przeciwnie, nie przepadasz za nim?
Najbardziej podobała mi się biała marynarka, i jedna z podwójnego zdjęcia. Noszenie bardzo krótkich spodenek jest strasznie niewygodne (do tego stopnia, że chowałem się za ścianą za każdym razem, kiedy była przerwa w sesji). A dla artystów, którzy lubią nosić beanie (czapka bez daszka ~Paradise), to trochę... (VG: Prawda, słyszałem, że inni członkowie nie lubią, kiedy Jonghyun nosi beanie?) MH: Tak, to prawda (śmiech)
P: Czy jest jakiś styl którego szczególnie nie lubisz u dziewczyn?
Nie lubię gdy dziewczyna nosi ubrania, które do niej nie pasują. Skórzana kurtka nie pasuje do mnie. Wkładam ją tylko z bransoletkami i naszyjnikami, wtedy to fajnie wygląda, ale gdybym był dziewczyną, nie ubierałbym się tak. Nie lubię, gdy dziewczyna wkłada czarne ubrania z nitami, jednak podkreśla to jej seksapil. (VG: Wygląda na to, że nie lubisz pretensjonalnych ubrań?) To prawda. Nie lubię też ubrań, które wiele odkrywają. Naprawdę nie lubię takiego stylu.
P: Modelka z którą miałeś dziś sesję ma 16 lat. Co robiłeś, kiedy byłeś w tym wieku?
Jedyną rzeczą jaką robiłem aż do gimnazjum była nauka.

P: Kiedy po raz pierwszy się zakochałeś?
W szkole podstawowej po raz pierwszy ktoś mi się podobał, ale moja pierwsza miłość była gdy byłem w liceum. Osoba, w której się zakochałem, mieszkała w sąsiedztwie i byliśmy blisko ze sobą. Gra z nią była bardziej interesująca niż z chłopakami. Często graliśmy w kamyki. (VG: W kamyki?) Lubiła w to grać. Zawsze jestem otoczony przez dziewczyny, które lubią grać w kamyki.
P: 'Niespodziewanie' usłyszeliśmy, że w szkole nie byłeś popularny. Ale byłeś bardzo przystojny, więc jaki był tego powód?
W tym czasie nie rozumiałem dziewczyn i sygnałów społecznych.
P: Cha Sekwang w 'MHGF' jest mężczyzną który dobrze rozumie kobiety. Nauczyłeś się kilku sztuczek kiedy go grałeś, prawda?
Kiedy czytałem scenariusz byłem zdziwiony sceną w której Sekwang płaci rachunek. Ponadto miał dwie karty kredytowe, które wyglądały tak samo (w pewnym momencie używał tej, która miała uszkodzony pasek magnetyczny, przez co płacić musiała dziewczyna). Do tej pory postanowiłem nigdy nie zbliżać się do dziewczyny.
P: Więc poznałeś sekrety szantażowania dziewczyn? (śmiech) W dramie chodzisz z Malsook na randki. Czy chciałbyś zrobić coś na jednej z nich, kiedy będziesz miał dziewczynę?
Chciałbym po prostu płynąć z prądem, ale wiem że w te sposób mogę ją łatwo stracić. Kiedy będę miał dziewczynę, na pewno będę traktował ją bardzo dobrze.
P: Nie tylko ty tak myślisz. Czy twoja była dziewczyna się z tym zgadza?
Tak, zgadza się. Nie była jednak zadowolona z tego, co robiłem. W tamtym czasie ludzi mówili mi, żebym nie był zbyt miły, bo może ją to znudzić.
P: Wygląda na to, że jesteś typem, który chce często kontaktować się ze swoją dziewczyną, prawda?
Nawet jeśli tak to wygląda, nie jestem typem, który będzie ją ciągle dręczył i drażnił. Jestem dobry w przygotowywaniu prezentów. Gdy zobaczę, że jest w złym nastroju, dam jej witaminy.. (kiedy wypalił z nazwą, ostrożnie spojrzał na redaktora). Więc kupiłbym jej jakiś witaminowy napój i byłbym z nią. Myślę, że przebywanie z dziewczyną, gdy źle się czuje jest lepsze od drogich prezentów.
P: CNBLUE to skrót od 'CODE NAME BURNING LOVELY UNTOUCHABLE EMOTIONAL'. Ty reprezentujesz 'LOVELY'. Ale czy myślałeś kiedyś o odejściu od twojego słodkiego image'u?
To zależy od obserwatora. Kiedy ludzie po raz pierwszy mnie widzą, wielu z nich mówi że mam ładny uśmiech. (VG: Ahahaha (dusi się ze śmiechu)) Nie ja tak mówię, tylko nasi przedstawiciele i pozostali członkowie zespołu. Wszędzie gdzie się zjawimy, mówimy coś takiego.
P: 'To zależy od obserwatora'. Chyba często powtarzasz tę frazę. Na pytanie 'czy powinniśmy patrzeć na CNBLUE jako na zespół czy grupę idoli' odpowiedziałeś tak samo. Jeśli chodzi o twój własny sposób bycia, możesz go łatwo zdefiniować lub przekonać innych ludzi, prawda?
Jesteś irytujący (śmiech). Wolą żeby ludzie swobodnie o tym myśleli. Jeśli powiemy 'jesteśmy zespołem, więc tak na nas patrzcie' zabrzmi to trochę śmiesznie. Wcześniej czy później ludzie rozpoznają nas jako zespół. (VG: To brzmi straszniej niż 'powiedziałem ci że jesteśmy zespołem'.) Zawsze taki jestem. To jest coś, co możesz zobaczyć a potem pozwolić temu odejść. Jednak jeśli istnieje szansa, że zostanie zatrzymane, nie pozwolę temu odejść.
P: Perkusista to ktoś, komu trudno zwrócić na siebie uwagę. Czy w czasie promocji czułeś się kiedyś nieszczęśliwy z tego powodu?
Nie, nigdy. Wszyscy czterej uważamy, że najważniejsze jest bycie na własnym miejscu i dawanie z siebie wszystkiego. (VG: Czy kiedykolwiek myślałeś o tym, żeby pracować nad solówką, która zagłuszy główną melodię?) Nie lubię takich kradzieży bycia w centrum uwagi. Chcę zanurzyć się w moim występie, żeby moim fani uważali że jestem świetny.
P: Nieważne co, teraz wszyscy zwracają uwagę na ciebie, przedstawiają cię i polecają. Jako perkusista CNBLUE, co o tym myślisz?
Może to dlatego, że ludzie wcześniej nie wiedzieli, że jestem członkiem CNBLUE (śmiech). Ale to jest coś z czego się cieszę.
P: W jaki sposób dostałeś się do obsady jako Cha Sekwang?

Kiedy po raz pierwszy spotkałem się z reżyserem, zadecydował, że będę młodszym bratem Cha Yoonhee, mimo że nie wszystkie role były jeszcze obsadzone. Słyszałem, że to dlatego, że jestem w stanie pokazać różne uczucia.

P: Co myślisz o twojej pierwszej scenie?
Pomyślałem 'CHOLERA!' (śmiech). Pierwsza scena, w której się pojawiam jest w klubie nocnym. Ponieważ nie wiedziałem, jaka powinna panować atmosfera, nie najlepiej mi się grało. (VG: Więc ta scena była najgorsza?) Tak.
P: Więc która scena była twoim zdaniem najlepsza?
Ta, w której biegałem (to ta, w której Sekwang wymyślił wyścig, wygrał a potem zawiązał bluzę wokół talii Malsook. Scena jest sławna przez wypowiedziane przez niego zdanie 'Następnym razem nie biegaj w tak krótkich spodenkach'). Myślę że to jest najlepsza scena jaką miałem z Malsook.
P: Czy ty i Colin z "A Gentleman's Dignity" (Lee Jonghyun) oglądacie się wzajemnie (w dramach)?
Nie chcę pozwolić mu oglądać nawet kiedy chce. Mówi 'Dlaczego? To jest bardzo dobre'. Cieszę się wtedy i pytam 'Naprawdę? Jest ok?'. Kiedy oglądamy dramę Jonghyuna, również mówimy 'Ta scena nie jest zła' 'Ta scena nie jest za dobra'.
P: Po dostaniu roli Cha Sekwanga, jak się przygotowywałeś?

Po pierwsze dużo ćwiczyłem. W 'Heartstrings' Junhee dobrze wygląda kiedy ma małe i chude ciało, ale nie Cha Sekwang. Chciałem nauczyć się pływać ale nie było szans. Ah! I szukam smutnych filmów, np. 'Il Mare' i 'A Moment To Remember'. (VG: Dlaczego tylko smutne filmy? A komedie romantyczne? Czy to dlatego, że historia miłosna Malsook i Sekwanga nie skończy się happyendem?) Nie, to nie tak. Zawsze szukam romantycznych filmów do obejrzenia.
P: Jeśli to jest '500 Days of Summer'?
Mam to już na moim iPadzie! (VG: Przepraszam że przerywam. W filmie główna aktorka zakochuje się w chłopaku który czyta książkę w kawiarni. Czy uważasz, że wspólne zainteresowania są ważne gdy dwoje ludzi się spotyka?) Myślę, że gdy ma się więcej wspólnych zainteresowań, łatwiej jest się do siebie zbliżyć.
P: Słyszałem że lubisz książki Guillaume Musso. Myślałeś kiedyś że mógłbyś 'zakochać się w kimś, kto akurat czyta jego książkę'?
Jest dobra rzeczą, gdy mamy wspólne zainteresowania, jeśli ich nie ma, prawdopodobnie nie ma uczuć. Przez czytanie jego książek możemy zrozumieć, że kobiety i mężczyźni mają różne perspektywy. Kiedy czytam jego książki myślę 'Ach.. miło by było być w takim związku'.
P: Zawsze podkreślasz że chciałbyś mieć dziewczynę która cię kocha. Jaki to typ? Słodka dziewczyna? (śmiech)
Nie. To ten rodzaj, który potrafi docenić nieistotne rzeczy i zostać przez nie poruszony. Byłoby świetnie, gdyby patrzyła tylko na mnie. Jestem typem, który zwraca uwagę tylko na jedną osobę. (VG: Jeśli kochałbyś dziewczynę, która również kochałaby ciebie, ale byłby jeszcze jeden chłopak, i nie wiedziała co zrobić. Co byś zrobił w takiej sytuacji?) Oczywiście to możliwe. Jeśli naprawdę byśmy się kochali, zrobiłbym wszystko, żeby ją przy sobie zatrzymać. Jednak trochę by mi się to nie podobało.
P: Kiedy zacząłeś grać Cha Sekwanga, wielu ludzi uznało, że jest to twoja transformacja w bay boy'a. W tej chwili nie jestem pewny, czy Sekwang to naprawdę bad boy.

Uważam że to niefortunne. Obawiam się, że teraz może być jeszcze gorszy. Jestem trochę sztywny i mówię wprost. Ta część mnie jest podobna do Cha Sekwanga, ale nie mogę jej zaprezentować. (VG: Byłoby ci czegoś szkoda, gdyby drama się zakończyła?) Jeśli miałbym zaproponować zmiany w związku, myślę, że powinniśmy być bardziej zaangażowani w nasze dialogi. To nieświadoma zmiana, daje do zrozumienia i prowokuje Malsook, ale ostatecznie z nią zrywa.
P: Przy okazji, Malsook i Sekwang nie mogą się widywać?
Dokładnie. Czekam co się wydarzy kiedy się spotkają. Niedługo zobaczysz.
P: Po debiucie grałeś w wielu filmach i dramach. Wybierając film, który byłby bardzo dobry, zagrałbyś nawet niekonwencjonalną rolę? Czy musisz wybrać postać, w którą masz się wcielić?
Zdecydowanie nie. Niezależnie jaką postać miałbym grać, chciałbym spróbować. Tak długo, jak będę zanurzony w roli, tak długo będzie to dla mnie miłe doświadczenie. Nie martwię się o to, ale moja wytwórnia tak. (śmiech)
Czekam na to. Dzisiejszy wywiad dobiegł końca.
Naprawdę? To wszystko? Jesteś zadowolony z moich odpowiedzi?


Tłumaczenie chińskie: parishin
Tłumaczenie angielskie: cnblackyong
Edytowane przez: chiffonlau @ cnbluestorm
Tłumaczenie polskie: Paradise @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -