czwartek, 17 stycznia 2013


Oryginał: 안녕하세요. 기타치는 종현입니다. 드디어 기다리고 기다려왔던 복수에 성공했습니다. 풉ㅋㅋㅋ디아블로에 대한 복수다.ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ김종현 I’m sorryㅋㅋㅋㅋ

Tłumaczenie: Cześć tutaj gitarzysta Jonghyun, wreszcie z sukcesem wprowadziłem w życie długo oczekiwaną zemstę. Poop ㅋ ㅋ ㅋ rewanż za Diablo ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ Kim Jonghyunie "I'm sorry" ㅋ ㅋ ㅋ ㅋ



SHINee Jonghyun: *pozuje*
CNBLUE Jonghyun: Oh.
SHINee Jonghyun: Zrobione?
CNBLUE Jonghyun: Yea.
SHINee Jonghyun: Co jest, kręcisz film?!
CNBLUE Jonghyun: Tak, kręcę.
SHINee Jonghyun: Video? *otwiera płytę*
SHINee Jonghyun: Chcesz umrzeć?! Szukasz śmierci?! Yaa, wiedziałem, że coś jest z tym nie tak jak tylko to zobaczyłem *pokazuje na podmienioną okładkę Re:BLUE* Co to jest~ Chcesz umrzeć, prawda? Przekąski?! Żartujesz sobie ze mnie?!
CNBLUE Jonghyun: To zemsta, zemsta.
SHINee Jonghyun: Skoro też przez to przeszedłem, pomóż mi posprzątać.
CNBLUE Jonghyun: Tak, zrobiłem to w Korei.
SHINee Jonghyun: Yaaaa



ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ To Zemsta!!! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 Od Jonghyuna dla Jonghyuna "I’m Sorry" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



Źródło: CNBLUE @ twitter 1234
Tłumaczenie angielskie video: chiffonlau @ cnbluestorm
Tłumaczenie angielskie: cnburningbow @ twitter
Tłumaczenie polskie: Izi @ cnboicepl 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -