sobota, 30 marca 2013


Oryginał: 이게 얼마만에 집밥~~!! 며칠전에 새벽1시반에 어머니가 차려주신 밥이에요ㅋㅋ 요즘 이런 나물들이 왜이렇게 맛있는지!! 근데 먹을게 별로 없다며 계속 신경쓰시던 어머니… 하지만 저에겐 최고의 밥상인듯!ㅋㅋ요즘 계속 투어 준비도 열심히 하고 있으니 여러분 기대해 주세요~ 다음엔 용화형 종현이형 민혁이도 같이와서 먹으려구요ㅎThis’s real zipbap style

Tłumaczenie: Po tak długiej przerwie, oto prawdziwe domowe jedzenie~~!! Moja mama przygotowała je dla mnie kilka dni temu o 1:30 rano keke Nie mam pojęcia, dlaczego ostatnimi czasy warzywa są takie smaczne!! Swoją drogą, moja mama zawsze skuia się na tym, że tam gdzie jestem nie ma co jeść.. Ale, ten stół jest dla mnie najlepszy! keke W ostanich dniach ostro przygotowujemy się na trasę koncertową, także kochani, proszę oczekujcie jej~ Chciałbym, żeby następnym razem Yonghwa hyung, Jonghyunnie hyung i Minhyukkie przyszli i zjedli razem ze mną haha
To jest właśnie prawdziwy zipbap* style!

* zipbap to określenie na domowy posiłek :)


Źródło: CNBLUE @ twitter
Tłumaczenie angielskie: depps1004 @ cnbluestorm
Tłumaczenie polskie: Izi @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -