sobota, 5 października 2013



Yonghwa pokaże swój odmienny urok, grając mężczyznę prowadzącego podwójne życie w nowej dramie KBS2 'Marry Him If You Dare'.

Yonghwa zagra Park Saeju, który wydaje się być przeciętnym prezenterem, lecz w tajemnicy jest szefem jako wnuk CEO stacji nadawczej. Pierwsze nagrywanie z Yonghwą miało miejsce w radiu KBS, gdzie wygląda na rozluźnionego w czasie słuchania muzyki, ale kiedy trzeba, staje się poważny. Yonghwa jest bardzo wybiórczy co do swoich dram, dlatego fani nie mogą się doczekać, żeby po raz kolejny zobaczyć go na małym ekranie.

Piosenkarz-aktor podzielił się, 'W czasie pierwszego nagrywania byłem trochę zdenerwowany, ale atmosfera była świetna i zacząłem z tego czerpać energię. Mogłem łatwiej skupić się na mojej postaci. Do samego końca będę starał się perfekcyjnie grać moją rolę Park Saeju.'



Premiera dramy planowana jest na 14 października.



Źródło: allkpop
Video cr: akfnzh syj @ youtube
Tłumaczenie polskie: Paradise @ cnboicepl

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Zachwyciłam się określeniem: "Yonghwa jest bardzo wybiórczy co do swoich dram". Szkoda tylko, że lubi grać "tego drugiego" :/

    OdpowiedzUsuń
  2. To już trzecia drama na którą czekam w październiku (i to dwie z CNBlue, czy ja znalazłam się w raju?) Yonghwa tak długo nie był na ekranie, bałam się już, że nie będzie już grał, na szczęście wraca. No i drama zapowiada się ciekawie.
    Dziękuję za dodanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie ktoś może gdzie można obejrzeć tę dramkę z polskimi napisami??

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -