czwartek, 20 czerwca 2013





Podróże

W czasie wakacji chciałbym odwiedzić Guam, Fiji. Kiedyś moja rodzina tam była i pokazywała mi potem, jak piękne jest to miejsce. Ale dlaczego byli tam beze mnie? (śmiech) Jestem zazdrosny, bo mnie tam nigdy nie było. Jeśli nadarzy się okazja, chciałbym pojechać tam z moją rodziną.

Dzieciństwo

Kiedy byłem dzieckiem, mój starszy brat miał lekcje angielskiego i koreańskiego, a ja rysowania, gry na klarnecie i pianinie. Uczyłem się trochę angielskiego, ale skupiłem się na sporcie, a później śpiewaniu. Moja mama nie widziała we mnie osoby, która poszłaby potem na uniwersytet, dlatego wybrała dla mnie takie kursy.

Historia

Kiedy byłem trainee, najcięższe było dla mnie oddalenie od rodziny. Rozważałem nawet rezygnację. Wtedy moi rodzice przyjeżdżali z Busan i uspokajali mnie. Prosili, żebym dobrze to przemyślał, zanim podejmę decyzję. Gdy zabawiałem się z przyjaciółmi, rodzice mówili mi, bym myślał o swojej przyszłości. Gdybym wszystko robił bez przemyślenia tego, teraz prawdopodobnie byłbym nikim.



Lee Jonghyun przeprowadza wywiad z Jung Yonghwą

Dla mnie, te buty są?
Moją własnością, moim skarbem.

Jeśli chcielibyście dać w prezencie naszemu hyungowi buty, będzie szczęśliwy. Dlatego mówimy na niego 'Yongyongi'

Czy coś ostatnio sprawiło ci radość?
Praca z Minhyukiem.

Czy jest jakiś moment z przeszłości do którego chciałbyś wrócić?
Chwila, w której czułem się bardzo szczęśliwy.

Co byś robił gdybyś miał cały dzień tylko dla siebie?
Ułożyłbym listę piosenek i leżał w czasie słuchania ich.

Co chciałbyś robić 1 stycznia 2013?
Jechać do domu, do Busan.

Co robisz zanim zaśniesz?
Zapalam zapachową świeczkę.

Kiedy chciałbyś mówić w Satoori (dialekt Busan)?
Kiedyś mówiłem w Satoori.

Co myślisz o nowym dormie?
To nie żart.

Byłeś kiedyś uwikłany w jakieś przestępstwa?
Nie, nigdy.

Kiedy, twoim zdaniem, wyglądasz najlepiej na zdjęciach?
Kiedy jestem na scenie i śpiewam.

Kiedy, twoim zdaniem, Lee Jonghyun jest najfajniejszy?
Muszę nad tym pomyśleć kkk



Opisz Jung Yonghwę w pięciu słowach.
Dae, Dan, Han, Nyeo, Seok (dżentelmen)

Za co chciałbyś teraz przeprosić? 
Za to, że zużyłem wszystkie kremy nawilżające Jungshina.

Jak się czułeś kiedy twój utwór został wybrany na tytułową piosenkę?
Tak jak teraz!!!

Którą spośród skomponowanych przez siebie lubisz najbardziej?
Kocham je wszystkie.

Którą piosenkę poleciłbyś do słuchania Jonghyunowi?
“I am Sorry”

Co jeśli zostałbyś głównym edytorem Magazynu FNC?
To niemożliwe.

(Nagle Kang Minhyuk przerywa)

Minhyuk i Jungshin się topią, którego najpierw uratujesz? 
Siebie.

Dla Yonghwy są oni...
Jonghyun jest gitarzystą
Minhyuk jest biednym facetem
Jungshin jest moim niewolnikiem
CNBLUE jest moją rodziną.



Piosenkarz

'Chcę grać nawet kiedy będę starszy'

CNBLUE jest dojrzewającym popowym i rockowym zespołem.W 2013 nadal będziemy utrzymywać ten styl, ale chcę go trochę ubarwić. Lubię wiele gatunków muzycznych, więc chcę pisać różne piosenki (w różnych gatunkach). Potrzebujemy czystego stylu (dominującego, aby ludzie słuchający piosenki od razu wiedzieli, że wykonuje ją CNBLUE). Myślę, że poszukiwanie go jest naszym głównym celem muzycznym. Patrząc w przyszłość, chciałbym być wokalistą, który będzie w stanie śpiewać przez długi czas. Oczywiście chce dalej występować na scenie z resztą zespołu. Cały czas myślę pozytywnie, to pomaga w branży muzycznej. Z tym optymizmem pokażę lepsze CNBLUE.



Aktor

'Pamiętam że to był 14 stycznia 2010'

W czasie kręcenia 'You're Beautiful' i 'Heartstrings' czułem się dobrze, bo obsada obu z nich była w moim wieku. 'You're Beautiful' było naprawdę świetne. Hongki i Geunsuk hyung są bardzo zabawni; dobrze w trójkę wygladamy. Nawet teraz ta drama jest popularna za granicą. Ponieważ była to moja pierwsza drama, nie spodziewałem się zbyt wiele. Kiedy oglądałem premierowy odcinek dramy, mój przyjaciel zadzwonił i powiedział 'dziwnie widzieć cię używającego standardowego języka (nie Satoori). (śmiech)

Każdy dzień bywa interesujący, bo ludzie zaczynają lubić mnie jako 'Milk Boy' albo 'Towel Boy'. Moja druga drama, 'Heartstrings', zdobyła popularność za granicą. Wielu pytało, 'Nie czujesz się zmartwiony, że oglądalność w Korei jest dość niska?' ale czułem się wystarczająco usatysfakcjonowany, kiedy drama się skończyła, a w czasie nagrywania wszyscy byli optymistami. To była niezapomniana drama. Słyszałem, że została numerem 1 na Tajwanie. W 2012r. chciałem trochę wolnego czasu dla siebie. Część fanów pytało mnie, 'Dlaczego czegoś nie robisz?' ale potrzebuję przerwy po trzech latach pracy bez przerwy. Nigdy nie skomponowałem piosenki w spokoju i teraz cieszę się tym czasem. Skomponowałem ok. 20 piosenek, w tym dla Juniel, AOA i oczywiście CNBLUE. Jestem pewien, że mogę się lepiej zaprezentować. Tak właśnie czułem się tego dnia, 10 stycznia 2010.






Źródło: Magazyn The FNC
Skany: Parishin
Tłumaczenie indonezyjskie: Raisha @cnblue4ina
Tłumaczenie angielskie: Tara Lee @wordpress
Tłumaczenie polskie: Paradise @ cnboicepl

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 CNBLUE Poland -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -